Батьки, для Вас!


Картинки по запросу картинки про старшеклассников и родителей

16.12.2020.
Тема 4
Особливості взаємовідносин і спілкування підлітків з дорослими і однолітками.
Клацніть тут


Картонные фигуры семьи на открытой книге Стоковое Изображение


25.11.2020.
Тема 3

Проблеми профілактики тютюнопаління серед підлітків.
15 листопада - Міжнародний день відмови від паління - ЗОШ №33Якщо димлять в під'їзді, пишіть заяву в поліцію": У Раді вирішили прийняти  жорсткий антитютюновий законПалити – краще не починати! (до Всесвітнього дня без тютюну)

На думку фахівців Всесвітньої організації охорони здоров’я, «хвороби, які пов’язані з тютюном, є найбільшою загрозою для системи громадського здоров’я, з якими коли-небудь зустрічався світ». Згідно з їхніми оцінками, від захворювань, пов’язаних з тютюном, помирає близько шести мільйонів осіб на рік, а при збереженні поточного стану, до 2030 року ця цифра може збільшитися до 8 мільйонів . Найбільш поширеною формою тютюнопаління, як серед дорослого населення, так і серед осіб молодого віку, є куріння. На даний час, налічується понад 1 млрд курців . Пандемічне поширення куріння призвело до необхідності розробки комплексних, ефективних і всепоглинаючих заходів щодо запобігання і скорочення подальшого поширення тютюнопаління, що, у свою чергу призвело до створення Рамкової конвенція ВООЗ із боротьби проти тютюну, яку уряд України ратифікував 15 березня 2006 року, і комплексу заходів MPOWER. Але, не дивлячись на значні успіхи в боротьбі з тютюновою епідемією, досягнуті в останні роки, як і раніше нагальною є проблема куріння серед осіб молодого віку. Масштаби поширення цього явища серед молоді, агресивна і, часто, успішна стратегія тютюнових компаній щодо популяризації куріння серед дівчат, жінок і молоді, а так само все більш раннє залучення до паління, викликають серйозну заклопотаність усієї світової спільноти.


За 1 секунду на Землі
випалюється 300 тис.
цигарок.
Паління є причиною 6%
смертей у всьому світі.
З 1950 року паління
вбил...
• 1 цигарка скорочує життя на 15хв;
• 1 пачка цигарок — на 5 год;
• той, хто палить 1 рік, втрачає 3
місяці життя;
• хто п...
До тютюнового диму входять тисячі
шкідливих речовин та хімічних сполук:
нікотин, миш'як, свинець, ацетил, бензол,
ціанід, ...
Чому курці кашляють?
• Головною причиною виникнення і розвитку «тютюнового» кашлю стають краплі
дьогтю, що осіли в легенях...
11 з 12 хворих, які
помирають від
раку легень, були
курцями.
Жінки, які палять, у
10 разів частіше
залишаються
безплідними...
ЗАЛЕЖНІСТЬ
формується непомітно!
Наслідки куріння
негайні довгострокові
Смертельна доза нікотину для
людини 50-75 мг.
Викурюючи 20-25 сигарет на день, людина
дістає смертельну дозу нікотину.
Міфи про куріння
1. Куріння заспокоює та
допомагає зосередитись на
певному завданні.
2. Куріння допомагає думати.
3. Легкі...
Відмова від цигарок миттєво
покращує здоров’я
Через 20 хвилин:
· Нормалізується кров’яний тиск, уповільнюється пульс;
· Те...
Я можу сказати таке. Якщо Ви
насолоджуєтеся життям, якщо Ви
думаєте, що життя в цьому світі
чогось та варте, тоді курити –...
Подумайте про своє здоров‘я!
Зробіть правильний вибір!
Шкода паління
Шкода паління
Шкода паління
Шкода паління
Шкода паління
Шкода паління
Шкода паління
Шкода паління
Шкода паління



. За даними ВООЗ, вже у віці від 13 до 15 років, щонайменше, кожен десятий підліток вживає тютюн, хоча є регіони, де цей показник значно вищий . В Україні 30% опитаних підлітків пробували коли-небудь курити. Загалом 16% студентів та учнів повідомили, що палять. 7% учнівської молоді перейшли від спроб до звички палити кожен день, серед яких 46,2% є студентами професійно-технічних навчальних закладів . В останні роки все більшої популярності в молодіжному середовищі набувають інші види тютюнових виробів, такі як курильні суміші (спайси та ін.), електронні парогенератори, а також, так званий, бездимний тютюн. Багато з цих тютюнових виробів позиціонуються виробниками як менш шкідлива та більш практична альтернатива палінню, а також як засоби, які сприяють або полегшують процес відмови від куріння. Проте, вживання подібних тютюнових продуктів, не є більш безпечним, а іноді пов’язане з ще більшими ризиками особливо у молодому віці, коли організм ще не сформований. Серйозну заклопотаність у даний час викликає активне вживання серед підлітків (14−18 років) курильних сумішей. Наявність в їх складі синтетичних канабіноїдів та інших ПАР, чинить серйозний комплексний негативний вплив на організм, і в першу чергу на ЦНС, сприяє досить швидкому розвитку наркотичної залежності. Небезпека використання, електронних систем куріння (електронних сигарет/електронних парогенераторів), які отримали в останні роки особливої популярності в молодіжному середовищі, пов’язана, не лише з високою ймовірністю розвитку нікотинової залежності, а й з ризиком отруєння нікотином (в наслідок неправильно підібраної суміші для заправки картриджа чи неконтрольованого «пускання диму»), що особливо часто спостерігається серед підлітків. МАТЕРІАЛИ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ ISSN 2415–8763. Економіка і право охорони здоров’я. № 2 (8), 2018 143 Використання тютюнових виробів у цьому віці, як правило, характеризується епізодичністю, безсистемністю, невеликим стажем та інтенсивністю, і, найчастіше, відсутністю нікотинової залежності. У зв’язку з цим, більшість негативних змін, обумовлених палінням, є зворотними. Але саме зворотність цих змін обумовлює особливу важливість їх корекції на даному етапі, оскільки, посилюючись під впливом інших негативних факторів (стрес, навантаження під час навчання, несприятлива екологічна обстановка та ін.), вони можуть призводити до розвитку більш серйозних порушень і, в кінцевому підсумку, до захворювання. Тому відповідно до рекомендацій програми щодо зниження споживання тютюну ВООЗ, поряд з первинною профілактикою, не менш важливою вважається вторинна – медикаментозна лікувальнопрофілактична корекція порушень, обумовлених курінням. Необхідність медикаментозної допомоги при відмові від вживання тютюну пов’язана з тим, що навіть у підлітків з невеликим стажем куріння (0,5−2 роки) мають місце зумовлені ним фізіологічні порушення. Окрім того, у частини підлітківкурців вже є сформована потреба в допомозі для відмови від куріння, яка пояснюється низькою ефективністю самостійних спроб кинути палити. Це, в свою чергу, пов’язано зі слабкою мотивацією і розвитком тютюнової залежності. У той же час, більшість лікарських і профілактичних засобів, а також методів лікування нікотинозалежних орієнтовані на дорослий контингент курців, які мають значний стаж, інтенсивність тютюнопаління і, як правило, фізичну нікотинову залежність. У разі підліткового куріння метаболічні зміни, викликані впливом компонентів тютюну і, в першу чергу, нікотину, як правило, не носять характеру фізичної залежності. Тому застосування деяких препаратів (наприклад, антидепресантів, засобів нікотин-замісної терапії) в більшості випадків є не обґрунтованим або небажаним. При розробці антинікотинових засобів для молодіжного контингенту, слід орієнтуватися на більш «м’яку» корекцію основних патологічних станів (гіпоксія, гіпоергоз, дизелементози та ін.) Без застосування препаратів, що містять нікотин або споріднені з ним алкалоїди. Висновки. У комплексі з заходами щодо зміцнення здорових звичок серед підлітків, здійснення заходів, спрямованих на те, щоб надійно захистити молодих людей від ризиків для здоров’я, матиме велике значення для запобігання проблем зі здоров’ям протягом дорослого періоду, а також для майбутнього медико-санітарного та соціального стану країни. Вживання у підлітковому та молодому віці різних видів тютюнових виробів (у тому числі легальних), сприяє формуванню стереотипів поведінки, які чинять негативний вплив на здоров’я, як в найближчій перспективі, так і протягом усього життя. Тобто, приймаючи до уваги фізіологічні та психологічні особливості підліткового віку (підлітковий конформізм, прагнення до наслідування, необ’єктивне ставлення до свого здоров’я та ін.), а також спектр патологічних змін, які викликаються впливом нікотину, даний період можна охарактеризувати як критичний для придбання первинного досвіду тютюнопаління і формування нікотинової залежності. Під час аналізу також було знайдено дослідження, котрі говорять, що приблизно 80% дорослих курців розпочинають палити у віці до 18 років [1]. Таким чином, ефективність профілактики (як первинної, так і вторинної), в разі підліткового паління, багато в чому залежить від вибору адекватних засобів і методів корекції порушень, обумовлених споживанням тютюну. Крім того, послідовне і комплексне проведення заходів і програм щодо зниженню паління серед населення в цілому (в тому числі, обмеження або заборони на вживання окремих видів тютюнової продукції, проведення антинікотинової освітньопросвітницької профілактичної роботи серед студентів та учнів), а також популяризація стереотипу здорового способу життя, сприятиме зміцненню здоров’я в загальнонаціональному масштабі, як в найближчій, так і у віддаленій перспективі.

19.10.2020.
Шановні батьки!З 19.10.оголошується карантин 

"Це великий виклик для батьків"
Знову через загрозу коронавірусу COVID-19, учні на вимушеному карантині, уроки ж тривають навіть дистанційно.




Наразі батьки розгублені: школи вимушені були перейти на дистанційне навчання під час карантину. Багато завдань з усіх предметів. Діти не хочуть робити завдання: деякі асоціюють карантин з канікулами, а деякі налякані ситуацією, що сталася.

Проблема в тому, що ми не привчили наших дітей до самостійного навчання. Ми всі виявилися не готові: діти, які звикли до того, що до школи просто потрібно ходити; батьки, перекладаючи всю відповідальність на школу, і сама школа, коли дистанційне навчання зводиться до того, що вчитель надсилає по вайберу посилання на презентацію і пише завдання.

  Сьогодні батьки мають усвідомлювати, що саме від них залежить психічний стан дитини та організація навчання вдома. Такий процес є трьохстороннім: дитина-школа-батьки й складається з кількох етапів: планування, мотивація і моніторинг.

  • Планування передбачає необхідність складання розкладу (обов’язково разом з дитиною, при цьому дитині на кожному етапі бажано запропонувати кілька варіантів на вибір), прибрати зайві предмети й фактори, закласти у розкладі достатній час на відпочинок, забезпечити якісний інтернет (за відсутності високої якості продумати альтернативні варіанти).
  • Мотивація дітей передбачає декілька кроків. По-перше, варто говорити з дитиною, пояснити ситуацію, що склалася, пообіцяти повну підтримку. По-друге, необхідно домовитися про те, що навчання в карантин це експеримент. Для всіх. Тому можна пробувати щось нове, наприклад, не обов’язково читати підручник, сидячи й склавши руки за столом. Більше свободи і творчості! По-третє, потрібно власним прикладом демонструвати свідомий стиль життя. Якщо батьки спокійні, організовані, роблять все можливе для свого організму, своєї сім‘ї і громади все, що можуть, – в такій сім‘ї дитина ніколи не буде осторонь.
  • Моніторинг – це не контроль, адже контроль передбачає, що є той, хто контролює і той, кого контролюють. Моніторинг виступає елементом проєктного менеджменту, коли є мета, підцілі, завдання, дедлайни і детальний графік руху до мети. Моніторинг має бути побудований на довірі, взаємній радості від цього руху і похвалі.

– Іноді батьки скаржаться, що власні діти не сприймають їх як вчителів, Дещо незрозуміла ситуація, адже модель сім‘ї вже передбачає, що батьки є найпершими і найголовнішими учителями для дітей. Якщо ж такі відносини не встановлені, то батькам і не потрібно негайно «надягати» на себе таку роль. Будьте другом, допомагайте, дивіться разом навчальні відео тощо. Відійдіть від тотального контролю, постійних нагадувань, перфекціонізму і прагнення зробити з дитини найуспішнішу людину століття.

 Навчання під час карантину надає чимало гарних можливостей. Це і свобода планування власного часу, і більше відпочинку та креативу, змога більше зануритися в ті предмети й галузі, які більше цікавлять дитину і «підігнати» теми, з яких дитина відставала.

Головне пам’ятати, що саме сім‘я закладає модель поведінки дитини на все життя. Вірус мине, карантин завершиться. Школу теж дитина колись закінчить. Але спогади, емоції і відчуття залишаться з нашими дітьми!


17.09.2020.           
Батьківський всеобуч                                            на 2020 - 2021 навчальний рік.

ПЛАН РОБОТИ.

п/п

Тематика занять

Дата

проведення




1.

Сімейне виховання - запорука психічного здоров'я  дитини.

Вересень


 

 

2.

"Великий виклик для батьків" - дистанційне навчання

Жовтень


3.

Проблеми профілактики  тютюнопаління серед підлітків.

Листопад


4.

Особливості взаємовідносин і спілкування підлітків з дорослими і однолітками.

Грудень


5.

Підліток і сімя – проблеми спілкування, міжособистісні відносини.

Січень


 

6.

Життєвий простір без насильства.

Лютий


 

7.

Адміністративна та кримінальна відповідальність батьків.

Березень


8.

Що заважає і що допомагає дитині добре навчатися і бути вихованою.

Квітень


9.

Консультація для батьків учнів 9 та 11 класів: «Підготовка до ДПА та ЗНО».

Травень


 

 

 

 

 

 

 Тема 1

 

Практичні рекомендації для батьків.

Шановні батьки! Пам'ятайте: для того, щоб повернути нервову систему дитини до нормального стану, слід насамперед усунути причину її розладу. Для цього, потрібні постійна увага дорослих, витримка, терпіння і час, а ще - бажання зрозуміти свою дитину і допомогти їй. Аналіз особливостей поведінки вашої дитини допоможе визначити: слід говорити про окремі прояви нервовості, тенденцію до неї або більш сталі характеристики.

Збереження нервової системи дитини забезпечать такі передумови:

• Створення атмосфери спокою, доброзичливос­ті, стабільності, рівноваги;

•  Позитивні висловлювання, емоційна підтрим­ка, спрямована на формування впевненості, віри у себе;

• Узгодження виховних впливів дорослих; від­сутність авторитаризму й пригнічення особистості дитини; відмова від заборони самостійних дій та рішень;

•  Відмова від залякування, обговорення ситуацій, що її турбують.

•  Надання дитині можливості вільно оби­рати для себе вид діяльності, задоволення її природної потреби у спілкуванні з одноліт­ками.

 

Практичні рекомендації для батьків

1. Не тривожтеся про кількість балів, які дитина одержить на іспиті, і не критикуйте дитину після іспиту. Підтримуйте думку, що кількість балів не є виміром її можливостей.

2. Не збільшуйте тривогу дитини напередодні іспитів – це може негативно  позначиться на результаті тестування. Дитині завжди передається хвилювання батьків, і якщо дорослі у відповідальний момент можуть упоратися зі своїми емоціями, то дитина через вікові особливості може емоційно «зірватися».

3. Підбадьорюйте дітей, хваліть їх за те, що вони виконують на високому рівні.

4. Підвищуйте їхню впевненість у собі - що більше дитина боїться невдачі, то більша ймовірність допущення помилок.

5. Спостерігайте за самопочуттям дитини - ніхто,  крім  Вас,  не зможе  вчасно  помітити і запобігти погіршенню стану дитини, пов'язаному з перевтомою.

6.  Контролюйте режим підготовки дитини, не   допускайте   перевантажень,   поясніть, що обов'язково  потрібно чергувати заняття із відпочинком.

7. Забезпечте дитині зручне місце для занять, де ніхто із домашніх не заважатиме.

8. Зверніть увагу на харчування дитини - під час інтенсивного розумового навантаження їй необхідна поживна й різноманітна їжа та збалансований комплекс вітамінів. Риба, сир, горіхи, курага стимулюють роботу головного мозку.

9.  Допоможіть дітям розподілити теми підготовки по днях.

1о. Ознайомте дитину із методикою підготовки до іспитів. Немає сенсу зазубрювати весь фактичний матеріал, досить переглянути ключові моменти і зрозуміти зміст та логіку матеріалу. Дуже корисно робити короткі схематичні виписки й таблиці, упорядковуючи досліджуваний матеріал за планом.

Якщо дитина не вміє - покажіть, як це робиться на практиці. Основні формули й визначення можна виписати на папірцях повісити над письмовим столом, над ліжком, у їдальні тощо.

11. Підготуйте різні варіанти тестових завдань по предмету (зараз існує безліч різних збірників тестових завдань) - велике значення має тренаж дитини саме по тестуванню, адже ця форма відрізняється від звичних письмових й усних іспитів.

12. Заздалегідь під час тренування з тестових завдань привчайте дитину орієнтуватися у часі й уміти його розподіляти. Тоді у неї буде навичка вміння концентруватися протягом усього тестування, що заспокоїть і зніме зайву тривожність. Якщо дитина не носить годинника - обов'язково дайте їй годинника на іспит.

13. Напередодні іспиту забезпечте дитині повноцінний відпочинок - вона повинна відпочити і як слід виспатися.

щ. Порадьте дітям під час іспиту звернути увагу на наступне:

•  переглянути весь тест, щоб побачити, якого типу завдання в ньому знаходяться - це допоможе налаштуватися на роботу;

•  уважно прочитати питання до кінця й зрозуміти його зміст (типова помилка під час тестування - учні, не дочитавши до кінця, із перших слів уже припускають відповідь і квапляться її вписати);

• якщо не знаєш відповіді на питання або не впевнений, пропусти його й відзнач, щоб потім до нього повернутися;

• якщо не зміг протягом відведеного часу відповістити на запитання - є сенс покластися на свою інтуїцію і вказати найбільш імовірний варіант.

І пам'ятайте, найголовніше - це знизити напругу й тривожність дитини та забезпечити підходящі умови для занять.

 



20.05. 2020.   Карантин продлен до 22 июня.
Уважаемые родители!  Прочитайте правила безопасного поведения в период летних каникул.
Берегите и любите своих детей.



ИНСТРУКТАЖ «ПРАВИЛА ПОВЕДЕНЯ ВО ВРЕМЯ ЛЕТНИХ КАНИКУЛ»
Летние каникулы отличаются большим количеством свободного времени у детей. Их отправляют в село к дедушке и бабушке, посылают отдыхать в детский лагерь или санаторий. Дети подолгу гуляют на улице, купаются в водоемах, бегаю в лес, часто без сопровождения взрослых или в лучшем случае под присмотром старшего брата или сестры, которым часто самим не до надоедливых малышей. Как следствие во время летних каникул значительно увеличивает количество несчастных случаев и различных заболеваний у детей.
Правила безопасного поведения на летних каникулах:
1. Необходимо быть осторожным, внимательным на улице, при переходе дороги; соблюдать правила дорожного движения;
2. Соблюдать правила техники безопасности при прогулках в лесу, на реке:
  • Запрещается разжигать костры на территории села и территории лесного массива;
  • Купаться только в отведённых специально для этого местах и в теплое время.
  • Не употреблять в пищу незнакомы грибы и ягоды.
3. Необходимо заботиться о своем здоровье; соблюдать временные рамки при загаре, купании.
4. Находясь на улице, надеть головной убор во избежание солнечного удара. При повышенном температурном режиме стараться находиться в помещении или в тени, чтобы не получить тепловой удар.
5. Быть осторожным при контакте с электрическими приборами, соблюдать технику безопасности при включении и выключении телевизора, электрического утюга, чайника и т.д.
6. Соблюдать технику безопасности при пользовании газовыми приборами;
7. Соблюдать временной режим при просмотре телевизора и работе на компьютере;
8. Запрещается посещать тракторные бригады, гаражи, фермы без сопровождения взрослых;
9. Быть осторожным в обращении с домашними животными;
10. Запрещается находиться на улице без сопровождения взрослых после 23.00 часов.
11. Необходимо вести активный отдых соответствующий нормам ЗОЖ.
Во время прогулки на природе соблюдайте следующие требования безопасности:
1. Планируйте безопасный маршрут до места назначения и используйте его. Выбирайте хорошо освещенные улицы и избегайте прохождения мимо пустынных участков земли, аллей и строительных площадок. Идите длинным путем, если он безопасный.
2. Не щеголяйте дорогими украшениями или одеждой, сотовыми телефонами, крепче держите сумки.
3. Идите навстречу движению транспорта, если нет пешеходного тротуара, так вы сможете видеть приближающиеся машины.
4. Если вы подозреваете, что кто-то преследует вас, перейдите улицу и направьтесь в ближайший хорошо освещенный район. Быстро дойдите или добегите до какого-нибудь дома или магазина, чтобы вызвать милицию. Если вы напуганы, кричите о помощи.
5. Никогда не путешествуйте, пользуясь попутными автомобилями, отходите дальше от остановившегося около вас транспорта.
6. Не забывайте сообщать родителям с кем и куда Вы пошли, когда вернетесь, если задерживаетесь, то позвоните и предупредите.
7. Если незнакомые взрослые пытаются увести тебя силой, сопротивляйся, кричи, зови на помощь: «Помогите! Меня уводит незнакомый человек!»
8. Не соглашайся ни на какие предложения незнакомых взрослых.
9. Никуда не ходи с незнакомыми взрослыми и не садись с ними в машину.
10. Никогда не хвастайся тем, что у твоих взрослых много денег.
11. Не приглашай домой незнакомых ребят, если дома нет никого из взрослых.
12. Не играй с наступлением темноты.
13. Всегда соблюдайте правила поведения на дорогах.

При пользовании велосипедом:
1. Пользуйтесь велосипедом, подходящем вашему росту.
2. Не перевозите предметы, мешающие управлять велосипедом.
3. Нельзя ездить на велосипеде вдвоем, с неисправным тормозом.
4. Не отпускайте руль из рук.
5. Нельзя ехать с близко идущим транспортом, цепляться за проходящий транспорт.

При пользовании железнодорожным транспортом будьте бдительны и соблюдайте правила личной безопасности:
Находясь на путях и при переходе через железнодорожные пути, будьте особо внимательны, осмотритесь, не идут ли поезда по соседним путям.
Запрещается:
1. Пролезать под железнодорожным подвижным составом.
2. Перелезать через автосцепные устройства между вагонами.
3. Бежать по пассажирской платформе рядом с прибывающим или отправляющимся поездом.
4. Устраивать различные подвижные игры.
5. Осуществлять посадку и (или) высадку во время движения.
6. Цепляться за проходящий транспорт, ездить на подножках.

Правила безопасного поведения на дороге:
1. Пешеходы должны двигаться по тротуарам или пешеходным дорожкам.
2. При движении в темное время суток пешеходам необходимо иметь при себе предметы со световозвращающими элементами.
3. Пешеходы должны пересекать проезжую часть по пешеходным переходам, в том числе по подземным и надземным.
4. В местах, где движение регулируется, пешеходы должны руководствоваться сигналами регулировщика или пешеходного светофора.
5. Выйдя на проезжую часть, пешеходы не должны задерживаться или останавливаться. Пешеходы, не успевшие закончить переход, должны остановиться на линии, разделяющей транспортные потоки противоположных направлений. Продолжать переход, можно лишь убедившись в безопасности дальнейшего движения и с учетом сигнала светофора (регулировщика).
6. На нерегулируемых пешеходных переходах пешеходы могут выходить на проезжую часть после того, как оценят расстояние до приближающихся транспортных средств, их скорость и убедятся, что переход будет для них безопасен.

О мерах предосторожности на воде:
1. Не жевать жвачку во время нахождения в воде.
2. Для купания лучше выбирать места, где чистая вода, ровное песчаное дно, небольшая глубина, нет сильного течения и водоворотов, нет проезжающего по воде моторного транспорта.
3. Начинать купаться следует при температуре воздуха + 20-25*, воды
+ 17-19*С. Входить в воду надо осторожно, на неглубоком месте остановиться и окунуться с головой.
4. В воде можно находиться 10-15 минут. Ни в коем случае не доводить себя до озноба, это вредно для здоровья. От переохлаждения в воде появляются опасные для жизни судороги, сводит руки и ноги. В таком случае нужно плыть на спине. Если растеряться и перестать плыть, то можно утонуть.
5. Плавая при волнении поверхности воды, нужно внимательно следить за тем, чтобы вдох происходил в промежутках между волнами. Плавая против волн, следует спокойно подниматься на крутую волну и скатываться с нее. Не заходить в воду при сильных волнах. Попав в сильное течение, не надо плыть против него, иначе можно легко выбиться из сил. Лучше плыть по течению, постепенно приближаясь к берегу.
6. Не ходить к водоему одному. Сидя на берегу закрывать голову от перегрева и солнечных ударов.
7. Никогда не следует подплывать к водоворотам - это самая большая опасность на воде. Она затягивает купающегося на большую глубину и с такой силой, что даже опытный пловец не всегда в состоянии выплыть. Попав в водоворот, наберите побольше воздуха в легкие, погрузитесь в воду и сделайте сильный рывок в сторону по течению, всплывайте на поверхность. Запутавшись в водорослях, не делайте резких движений и рывков, иначе петли растений еще туже затянуться. Лучше лечь на спину и постараться мягкими, спокойными движениями выплыть в ту сторону, откуда приплыли. Если и это не поможет, то нужно, подтянув ноги, осторожно освободиться от растений руками.
8. Еще более опасно нырять в местах неизвестной глубины, так как можно удариться головой о песок, глину, сломать себе шейные позвонки, потерять сознание и погибнуть. Не менее опасно прыгать головой в воду с плотов, пристани и других плавучих сооружений. Под водой могут быть сваи, рельсы, камни и осколки стекла. Нырять можно лишь там, где имеется для этого достаточная глубина, прозрачная вода, ровное дно.
Необходимо помнить, что соблюдение мер предосторожности - главное условие безопасности на воде.

При посещении леса необходимо соблюдать следующие правила:
1. Не ходить в лес одному.
2. Пользоваться компасом, не ходить в дождливую или пасмурную погоду.
3. Надевать резиновую обувь, брюки или спортивные штаны, заправив их в сапоги, от укусов змей и насекомых.
4. Надевать головной убор, закрывать шею и руки, от попадания клещей.
5. Пробираться через кусты и заросли осторожно, плавно раздвигая ветки и плавно опуская их.
6. Не курить и не разжигать костры, во избежание пожара, и не мусорить, пустые бутылки и осколки могут привести к возникновению пожара.
7. При лесном пожаре надо опасаться высокой температуры, задымленности, падения подгоревших деревьев и провалов в прогоревшем грунте.

Соблюдай правила безопасности при обращении с животными:
1. Не надо считать любое помахивание хвостом проявлением дружелюбия. Иногда это может говорить о совершенно недружелюбном настрое.
2. Не стоит пристально смотреть в глаза собаке и улыбаться. В переводе с "собачьего" это значит "показывать зубы", или говорить, что вы сильнее.
3. Нельзя показывать свой страх и волнение. Собака может почувствовать это и повести себя агрессивно.
4. Нельзя убегать от собаки. Этим вы приглашаете собаку поохотиться за убегающей дичью.
5. Не кормите чужих собак и не трогайте собаку во время еды или сна.
6. Избегайте приближаться к большим собакам охранных пород. Некоторые из них выучены бросаться на людей, приближающихся на определённое расстояние.
7. Не делайте резких движений, обращаясь с собакой или хозяином собаки. Она может подумать, что вы ему угрожаете.
8. Не трогайте щенков, если рядом их мать и не отбирайте то, с чем собака играет.
9. Если в узком месте (например, в подъезде) собака идёт вам навстречу на поводке, лучше остановиться и пропустить её хозяина.
10. Животные могут распространять такие болезни, как бешенство, лишай, чума, тиф и др.

Правила безопасного поведения при работе с электроприборами:
1. Выключая электроприбор, не вытаскивай вилку из розетки за шнур.
2. Не касайся мокрыми руками электроприборов, которые находятся под напряжением.
3. Не пользуйся неисправными электроприборами, розетками.
4. Не играй спичками и зажигалками: игры с огнем могут привести к пожару.
5. Не оставляй включенными без присмотра электроприборы и газовые плиты: это тоже может вызвать пожар.



















10.04.2020

КАРАНТИН ПРОДЛЕН ДО 22 МАЯ.

2.04.2020

Карантин продлен до 11мая.

Уважаемые родители!  Помогите детям в онлайн - обучении. Это важно!

Контролируйте их обучение.


1020.pdf

v

11.03.2020

Уважаемые родители! Занятия в лицее отменяются. Объявлен карантин с12 марта по 3 апреля.

Читайте о коронавирусе.

d

Беседа о компьютерной зависимости . 10.02.2020



Картинки по запросу "фото парень сидит за компьютером"
17-летний подросток умер после 2000 часовой компьютерной игры.
                                Доигрались: как распознать зависимость от компьютера                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

                   Любите своего ребенка, и пусть он никогда не усомнится в этом
·                     Принимайте ребенка таким, какой он есть, — со всеми достоинствами и недостатками.
·                     Опирайтесь на лучшее в ребенке, верьте в его возможности.
·                     Стремитесь понять своего ребенка, загляните в его мысли и чувства; чаще ставьте себя на его место.
·                     Создайте условия для успеха ребенка; дайте ему возможность почувствовать себя сильным, умелым, удачливым.
·                     Не пытайтесь реализовывать в ребенке свои несбывшиеся мечты и желания.
·                     Помните, что воспитывают не слова, а личный пример.
·                     Не сравнивайте своего ребенка с другими детьми, особенно не ставьте их в пример. Помните, что каждый ребенок неповторим и уникален.
·                     Не рассчитывайте на то, что ребенок вырастет таким, как вы хотите.
·                     Помните, что ответственность за воспитание ребенка несете именно вы. 

СЛОВА, КОТОРЫЕ ПОДДЕРЖИВАЮТ 

И КОТОРЫЕ РАЗРУШАЮТ ЕГО ВЕРУ В СЕБЯ

Слова поддержки
  • Зная тебя, я уверен, что ты все сделал, хорошо.
  • Ты делаешь это очень хорошо.
  • У тебя есть некоторые соображения по этому поводу? Готов ли ты начать?
  • Это серьезный вызов, но я уверен, что ты готов к нему.
Слова разочарования
·   Зная тебя и твои способности, я думаю, что ты смог бы сделать это гораздо       лучше.
·         Эта идея никогда не сможет быть реализована.
·         Это для тебя слишком трудно, поэтому я сам это сделаю.
Поддерживать можно посредством
  • Отдельных слов (красиво, прекрасно, здорово).
  • Высказываний («Я горжусь тобой», «Спасибо», «Все идет хорошо» и т.д.).
  • Прикосновений (дотронуться до руки, обнять его и т.д.).
  • Совместных действий (сидеть или стоять рядом и т.д.).
  • Выражение лица (улыбка, кивок, смех, подмигивание).



Берегите своих детей. (песня)








Поучительно, стоит обязательно посмотреть




Не бейте детей!
                               

Чем заменить наказание


1.     Терпением. Это самая большая добродетель, которая только может быть у родителей.

2.     Объяснением. Объясняйте ребенку, почему его поведение неправильно, но будьте предельно кратки.

3.     Неторопливостью. Не спешите наказывать сына или дочь – подождите, пока проступок повторится.

4.     Наградами. Они более эффективны, чем наказание.                                              





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Доска объявлений

Дошка оголошень.

    2021 - 2022 навчальний рік                                        19.10.2021 19 жовтня в Україні відзначається  День відповідальності Б...